mandag 17. oktober 2011

Påan igjen..

Som spådd når bloggen ble opprettet - etter en stund går det i glemmeboken, og ingenting blir oppdatert. Det er vel ikke så mye å blogge om, tenker jeg.
Men jeg fant en kollegas blogg, hun lager nydelige glassmykker mm og det må følges med på. Sjekk http://mariannevik.blogspot.com!
Er sykemeldt på 7'de uken, hver gang jeg tror det begynner å bli bra vil jeg være litt aktiv og få unna alt som ikke har blitt gjort, så blir jeg liggende igjen. Blæh! En god nyhet er at jeg endelig skal få bli sendt til utredning hos spesialist dersom jeg ikke er frisk etter 8 ukers sykemelding. Pr i dag er det nesten som jeg blåser i hva svaret blir, bare det blir et svar og en diagnose jeg kan forholde meg til - det hadde vært en lettelse i forhold til å gå slik og ikke ha peil. Men ellers går det greit, hodet er det ikke noe feil på. Ikke mer enn før i hvert fall.
Stort sett sitter/ligger jeg på sofaen og hekler/strikker og ser på TV, så noe godt kommer det nok ut av det - har heklet søte sommerklær til to vakre små jenter,

og er nå godt i gang med en sparkepose til tulla som skal komme til jul. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=10&lang=no
Og to vakre unge damer som holder sterkt på tradisjonene i landet sitt
 - Derya og Efna -


skal få tilsendt hvert sitt sjal og et par grytekluter å legge i brudekista si.
Nå er det tydeligvis noe feil her, for jeg får fankern ikke lastet opp noen bilder til bloggen. Pføy! Når jeg får ork og lyst skal jeg gjøre om til oppdatert grensesnitt, kanskje det er det som må til. Ellers kanskje det hjelper når/om jeg får ny PC.... (skatteoppgjør 19'de, ni-holder tomlene!!!)

Ikke fikk jeg publisert innlegget heller... MEN:
Det gikk med oppdatert grensesnitt gett, her har vi tydeligvis ikke noe valg... ikke for det, dette grensesnittet er jo finere enn det gamle, da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar