fredag 16. april 2010

Vinmøte, triste historier og brillefint!


Og så var det tid for vinmøte igjen, denne gangen hjemme hos yours truly.
Var så i villrede om hva det skulle diskes opp med atter.
Endte med en typisk kurdisk meny man disker opp med til gjester - jeg har laget det ofte og vet at det nesten aldri blir mislykket, og for jentene var det nytt og eksotisk.
Og selvfølgelig mye god vin og gode samtaler, det er jo det som er hovedingrediensene i kveldene våre.
De møtene er viktige!


En ting jeg fikk høre som ikke var så artig, var at en av mine bekjente hadde begått selvmord. Trolig, det har ikke blitt bekreftet ennå.
(Har hatt mareritt om rester av mennesker i skogen, og enkelte ting i boken til Fossum forsterket akkurat det.)


Det er med blandede følelser jeg tok i mot dommen fra optikeren i dag, jeg har kommet opp i "den" alderen og må regne med at synet vil endre seg ganske raskt i årene framover - det har allerede begynt. Ugh.

..om du kan lese dette så trenger du kanskje ikke å følge mitt eksempel..

Den lyse siden er at jeg får byttet ut de 10 år gamle studentbrillene mine med noen som i følge optikeren faktisk passer til ansiktet mitt. Var ikke helt enig i begynnelsen - de er veldig uvante, men det ble bedre etter hvert. Gleder meg til jeg kan hente dem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar