lørdag 22. oktober 2011

Syk ennå...

Blir faktisk mer og mer overbevist om at det må være ME som feiler meg, men bør vel ikke ta det for gitt før jeg eventuelt får en diagnose på det. Om det fremdeles blir avfeid med at det er psykisk så vet jeg ikke helt hva jeg gjør...
I natt sov jeg i 13 timer, etter å ha hatt en tung dag i går med mye hodepine, et minimumsnivå av hjernekapasitet og den sedvanlige svimmelheten. Tenkte når jeg våknet i dag at det sikkert vil bli bra nå som jeg har fått sovet ut, men halsen er sår og hodet er tungt og smerter. Kjennes ut som jeg blir forkjølet også, for n'te gang i år. Ikke særlig trolig at jeg vil være frisk igjen om fire dager, så det er stor sjanse for at jeg endelig vil få lov til å komme videre til utredning hos en ekspert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar