lørdag 13. februar 2010

Ulv i Tistedal


Dette må jeg si var litt skremmende. Et par ulver midt på blanke formiddagen, så nært at naboen tok bilde av dem fra verandaen. Jeg passer i hvert fall godt på jenta mi om dagen, ikke tale om at hun får lov til å springe rundt alene uten at jeg har god kontroll på henne. Kontroll har jeg vel alltid hatt, men har ikke brydd meg særlig om at hun har løpt litt rundt i skogen når vi er ute på tur - det er det definitivt stopp for nå!
















Bekymrer meg forresten litt for beverne nå som det er så veldig kaldt. Jeg vet om to hytter, og begge er dekt av snø - det er jo greit nok, men nå har vannet fryst helt til så langt ihvertfall jeg kan se (håper jeg har misset noe). Det må være vanskelig for dem å komme seg opp på land og få seg noe å spise nå.

Skjønnheten ute nå er nesten til å få hakeslepp av, særlig tidlig på dagen. Bjørka har lodne hvite kvister med bling i sola, helt utrolig! Det er da man ønsker at man var fotograf og kunne fange det på ordentlig.
















Jeg vet at jeg skrev om det forrige uke også, men siden det bare er i helgene jeg ser dagslyset hjemme så blir det liksom bare sånn.

1 kommentar:

  1. Hmm... ja det er ikke så moro med ulv når man har de rundt husdørene. Flotte bilder, forresten.

    SvarSlett