onsdag 3. februar 2010

Buss#¤&"#%#mph!!!

Hva er det som gjør at busselskapene ikke synes de har noe ansvar for å levere den tjenesten som folk betaler for? At de hele tiden driver med ansvarsfraskrivelse og nekter å sette opp alternativ transport eller å refundere tapt arbeidsinntekt som følge av store forsinkelser?
Hvilke rettigheter har man egentlig som busspassasjer????

DET HADDE JEG LIKT Å VITE DET!!
*************************************************************
Og så lurer de på hvorfor ikke fler benytter seg av kollektivtrafikken? Vel, med tanke på prisene til NSB og påliteligheten til busselskapene tror jeg at jeg heller kjører den skranglete lille loppa tur-retur heretter. Miljøet får bare vente til jeg får en jobb litt nærmere eller har råd til å kjøpe ny bil.
Nå er jeg alvorlig lei!

1 kommentar:

  1. Kjedelig ja. Her kjøres skranglekassa til den ikke går lenger. Kollektivt her er ikke noe å satse på!

    SvarSlett