mandag 5. november 2012

ME...

Noen ganger blir jeg så i tvil, er dette bare psykisk, eller er det bare jeg som er lat og ute av form? Jeg vet det er dumt, men tankene sniker seg på, særlig når ting nesten har fungert en periode og jeg har hatt alvorlige planer om å gå på jobben igjen.
Jeg sammenligner det med å ha en mobil der batteriet ikke fungerer ordentlig. Ned til 50% er det grønt, fra 49% til 30% er det blått, fra 29% til 20% er det gult og under gult blir det rødt.
Etter å ha ligget ca to uker med forkjølelse var jeg veldig grønn, og verket etter å gjøre noe igjen. Så jeg hoppet på det som var og klarte å bruke opp all energien min på 4 dager. Nå er jeg på dag 4 av rekonvalesens etter det kjøret og tviler ikke lenger etter å ha vekslet mellom gul og rød en stund. Det er ikke naturlig, og heller ikke noe jeg innbiller meg. Ikke er jeg deprimert heller, har hatt så mye av det tidligere at det kjenner jeg igjen!
En i gruppen min tok testene etter meg ,hun har nå fått diagnosen. Legen min kaller meg nok ikke inn om han ikke får noe konkret på testene, men det er jo det som er indikasjonen på ME! Derfor har jeg nå purret på tilbakemelding, jeg håper at det hjelper. Det er tungt å gå rundt på denne måten, det hadde vært utrolig deilig å ha en reell diagnose å henge plagene mine på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar